Faceți căutări pe acest blog

vineri, 21 septembrie 2012

Liviu-Florian Jianu - Mulţumescu-ţi…



Mulţumescu-ţi…

Mulţumescu-ţi ţie, cetină de brad,
Că mă ţii-n picioare, între cei ce cad,
Mulţumescu-ţi ţie, floare de argint,
Că mă ţii cu drepţii, între cei ce mint …

Mulţumescu-ţi ţie, fragă din poiană,
Că mă ţii de-a-ntregul, între cei cu rană,
Mulţumescu-ţi ţie, ramură de tei,
Că mă stărui vameş, între farisei…

Mulţumescu-ţi ţie, rouă pe otavă,
Că-ţi sunt bob de roadă, în deşarta pleavă,
Mulţumescu-ţi ţie, fagure de miere,
Că îmi dai şi-n moarte, strop de înviere -

Mulţumescu-ţi ţie, urmă pe zăpadă,
Că îmi aperi mintea, inima,   cadă,
Mulţumescu-ţi ţie, casă părintească,
Că îmi dai puterea, să mă mântuiască…

Mulţumescu-ţi ţie, clipă curgătoare,
Că mă scalzi în taina sfintelor izvoare,
Mulţumescu-ţi ţie, vâscule ales,
Că îmi dai în viaţă, bunul înţeles…

Mulţumescu-ţi ţie, fragedă lumină,
Că îmi ierţi greşeala, între cei cu vină,
Mulţumescu-ţi ţie, cer înmiresmat,
Că îmi dărui zborul, ca să te străbat…

Mulţumescu-ţi ţie, gângurit de zadă,
Că îmi dai lumina ochilor, să vadă,
Mulţumescu-Ţi Ţie, Bunule Părinte,
Că-ntre cei ce uită, îmi aduci aminte…

22 septembrie 2012

Jianu Liviu-Florian