Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 12 noiembrie 2014

Linca Kucsinschi - Poezii








Poeta Linca Kucsinschi este studentă în anul III
 la Facultatea de Istorie şi Filozofie, secția Arheologie,
Univestitatea "Babeş Bolyai" - Cluj Napoca



 
Amor cu o himeră

Mă simt ca într-o barcă
acompaniată de o himeră
într-un amurg complice
consider că îmi face ochi dulci

stăm pe bancă și visăm
la caloriferul și veioza de-acasă
ce ne stă ca martor
la o iubire ce bate văzduhul

mi-am uitat într-un bar inspirația

dacă o găsești
 nu uita
să pui un semn
la începutul de „vise”

ofer recompensă
 un braţ de poet
închis în toamnă


Aviz

reinventează-mi mintea și corpul/
după textura pielii tale

unu
simt doar degetele mâinii tale
ce îmi înghesuie  trupul sub o stâncă
ca să mă acopere de furtună
 prinde-mi degetele într-ale tale
și lasă lumina să se apropie

visele
visele
mă duc în apusul întunericului
ce îl văd în imagini de sticlă
de pe pereții tăi

ușa
ușa
stă închisă mereu
nu am nevoie de gânduri ce urcă abrupt
am nevoie doar de tine
iubire


în îmbrățișare

în îmbrățișare
îmi ascund mintea în ascunzătoare gâtului tău
acolo unde sărutările duc
la imagini maron create pe platforma Carpaților

expoziții de pictură
oamenii îmi creează repuls
pielea mi se destinde
se crestează
amintirile cu platforme
rămân învecinate cu sunetul
râului ce curge din-afara munților



timp

în întuneric
mă pot ascunde doar o singură dată

am fost aleasă să conduc vieți pe corăbii de ape
ce duc sufletele în neant

țevile mă acoperă

am nevoie de oameni ce îmi împart trecutul
femeia cu ochii de fier
bărbatul în negru din spatele ușii

în prind fața
în peretele cu ceas
din anticariatul de pe Napoca


Basm de mai

îmi imaginez
cum îți întindeam mâna
și încercam să te iubesc
printre copacii ce par a nu avea
viață
ca acel bătrân
ce îmi inspiră emoție
de la etajul I din blocul tău

îmi spui dulci povești
jocul tău de șah
îmi pare matur
ai crescut din mintea mea

copilul ce zace închis lângă fereastră
are aripi

în nopți de povești
 m-ai lăsat să îți țes aripi


mă îmbrac în versuri

mă îmbrac în versuri
fără trecut/viitor
prezentul trece
cuvintele rămân

nu știu altceva
hai să vorbim în limbi


pentru tăcere am nevoie de doi

lovesc pereții zilei de ieri
când am ascuns în pământ un ceas de-al tău
old fashion
îți opresc minutarul

în spatele draperiei albe
ceasul ticăie și nu se mai aude

ascund mâinile în alte mâini
ce uită să mai doarmă
când pașii se opresc

faci un duet ciudat cu un câine la unu noaptea
corpul tău nu mai are suflet
l-ai dat pentru o singură îmbrățișare