Faceți căutări pe acest blog

marți, 4 decembrie 2012

Mădălina Gheorghe - Despre mine



DESPRE MINE...


Despre mine ce am a spune? Mai nimic şi totuşi mult
Sunt un copil boem şi plin de vise efemere prins în trup de femeie,
Mă văd ades zâmbind şi mă întreb de ce o fac când cei din jur par trişti
Eu încerc să îi distrag de la acele momente grele de suferinţe şi nevoi...


Sunt veselă şi sunt poznaşă şi asta nu mă face să mă ruşinez
Când cei mai mulţi îmi reproşează că nu mă port ca un adult...
Aşa sunt eu! Visez încrezătoare şi-mi place-n parc cu copiii să alerg,
Sunt un copil, lăsaţi-mă în pace...nu vreau să mă maturizez!
 

INVAŢĂ SĂ CERI IERTARE

Am sufletul îngheţat de teamă şi durere
Mă sting strigând neîncetat după iertare...
Dar nimeni nu-i în preajma mea... nimeni să mă audă
Cad pătrunsă de-un fior aşteptând o mână-ntinsă
Să mă ridice din praful fin şi des...să-mi scuture hainele
Zâmbind încrezător...spunându-mi calm, încurajator...
Iată-mă sunt aici chiar de nu mă vezi poţi doar să simţi
Căldura sufletului meu ce ţie vreau să ţi-o dau...


Ai făcut greşeli în viaţă dar acum îţi pare rău?
Nu eşti singura pe lume ce a comis un păcat  ci sunt mulţi ca tine
Insă ce te deosebeşte de ei, este că ştii când iertare să ceri...
Câţi oare sunt cei care greşind lor le pare rău?
Vin smeriţi cu capetele plecate rugându-se la icoane…
Crezi tu că-n astă lume este om nepăcătos, om ce nu are pată
Pur la suflet şi la faptă?!

Nu iubita mea copilă...nimeni nu este curat căci păcatele se-adună
Chiar de eu prin fiul meu vi le-am luat...
N-aţi ştiut să vă păstraţi puritatea ce v-am dat însă dragostea-mi este mare
Şi vă iert neîncetat...te-ai căit şi crezi în mine, ai căzut, te-am ridicat
Vreau să-mi spui acum copilă ce anume ai învăţat?!