Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 noiembrie 2012

Jianu Liviu-Florian - Vreau




Vreau…

Vreau palma ta să mă cuprindă,
Vreau să mă cânţi, ca pe-o colindă,
Vreau gustul tău, ce l-am ştiut,
Să îl învăţ, de la-nceput –

Vreau să cobor în tine, iar,
Ca în fântâni, un fântânar,
Să-ţi gust din umedul  pridvor
 Înfiorarea de izvor –

Vreau  taina ta să mă înveţe,
Ca răsăritul, prin fâneţe,
Şi în parfumu-ţi de otavă,
Să-ţi  beau mirabila otravă -

Vreau să fim munţi, păduri şi ape,
Tot mai departe, mai aproape,
Vreau  să fim cântec, amândoi,
Privighetorilor din noi -

Vreau, sau te vreau, atâta doar,
Să-ţi fiu eternul aurar…
În loc de aurul sărac,
Cu mine însumi – să te-mbrac …

Vreau, totdeauna, să mă vrei,
Albină-n floarea mea de tei,
Cu cât îmi bei din viaţa toată,
Cu-atât să fii mai însetată…

Şi cine ştie ce mai vrem,
Noi, două sensuri de poem,
Ce-şi lasă locul lor vacant
Perechilor  peste neant…


2 noiembrie 2012
Jianu Liviu-Florian