Faceți căutări pe acest blog

luni, 1 octombrie 2012

Liliana Petcu - Două poeme




ŢIPĂT DE VÂNT

Ţipătul de vânt noptatic
îmi tremură în somn făptura
strivindu-mi visul de sub pleoapă
ademenind în joc năluca
mă înfăşoară-n a lui strigăt
strânsori de lacăte-mi tocmesc
mă spală-n ploi de toamnă rece
şi-n zori de viaţă mă trezesc
descătuşată de-ntuneric
din somnul treaz chemat de gând
mi-aduc aminte de năluca
ţipată de noptatic vânt.

RUGA GÂNDURILOR MELE

Ruga gândurilor mele
îmi tămâiază-n cer fiinţa
ţinându-mi candela arzândă
cu mir vărsat dintr-un pocal cu stele
mă cerne printre degete divine
care se mişcă cu suavă grijă
peste urzeala care mă compune
ţesută-n fir de demon şi de înger
mă înfăşoară-n văl de iasomie
cu flori albastre îmi acoperă fiinţa
ţinându-mi lumânările aprinse
ca dat al rugii gândurilor mele

LILIANA PETCU